СЕКЦІЯ 1. ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

Керівник
    Бочаров С.В., завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти, доктор історичних наук, доцент
Секретар
    Толкачова Л.І., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

І. Вступне слово
Ознайомлення з темою, метою та планом роботи секції

Бочаров Сергій Вікторович, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доктор історичних наук, доцент

ІІ. Виступи учасників секції
Здоров’яформуюча функція освітнього закладу
Аннєнков Володимир Миколайович, завідувач кафедри корекційної педагогіки, спеціальної психології та здоров’яформуючої освіти ДАОЗ ДПО Волгоградська державна академія післядипломної освіти (Росія), кандидат педагогічних наук, доцент
Михайлов Андрій Юрійович, доцент кафедри теорії і методики навчання фізичної культури ФДБОЗ ВПО «Волгоградський соціально-педагогічний університет» (Росія), кандидат педагогічних наук, доцент
Філософський аспект здорового способу життя
Гордейчук Світлана Федорівна, головний спеціаліст відділу виховної роботи та корекційної освіти департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, магістр державного управління
Філософія здоров’я та здорового способу життя
Козаченко Ольга Євгенівна, директор Красненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Артемівської районної ради Донецької області
Філософсько-гуманістичні аспекти формування валеологічного світогляду в навчально-виховному процесі
Макущенко Ігор Володимирович, завідувач науково-методичного центру розвитку педагогічної творчості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Філософський підхід до набуття життєвих навичок як технологічне підґрунтя програми "Основи здоров'я"
Капінус Наталія Олександрівна, методист відділу початкової освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Здоров’язбережувальні технології як соціально-філософський аспект формування здорового способу життя
Макаркіна Юлія Павлівна, методист центру дистанційного навчання Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Формування здоров’язбережувальної компетентності вихователів: філософський аспект
Яригіна Любов Борисівна, завідувач комунального дошкільного навчального закладу № 336 «Малятко» Донецької міської ради Донецької області
Здоров’я – не все, але без здоров’я немає нічого
Федоренко Наталя Всеволодівна, учитель початкових класів Дебальцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Дебальцівської міської ради Донецької області
Гонтар Тамара Дмитрівна, учитель початкових класів Дебальцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Дебальцівської міської ради Донецької області
В’юкова Валентина Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Дебальцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Дебальцівської міської ради Донецької області
Формування здорового способу життя шляхом застосування методу «Аналізу конкретної ситуації»
Зоріна Оксана Вікторівна, директор Білозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 18 Добропільської міської ради Донецької області, вчитель предмета «Основи здоров’я»
 Про деякі аспекти мотивації молоді до ведення здорового способу життя на прикладі національних традицій та нових напрямків у спорті
Ілик Ірина Анатоліївна, методист центру видавничої діяльності «Витоки» Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Шляхи розвитку фізичного та духовного здоров’я у підростаючого покоління
Лобанова Вікторія Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Донецької класичної гуманітарної гімназії Донецької міської ради Донецької області

ІІІ. Підбиття підсумків. Обговорення пропозицій. Вироблення рекомендацій

Комментариев нет:

Отправить комментарий