СЕКЦІЯ 3. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗДОРОВ’ЯФОРМУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: УПРАВЛІНСЬКИЙ СУПРОВІД

Керівники
    Пасечнікова Л.П., завідувач кафедри менеджменту освіти та психології Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент
Секретар
    Сафронова О.Ш., методист відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

І. Вступне слово
Ознайомлення з темою, метою та планом роботи секції
Пасечнікова Лариса Павлівна, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент

ІІ. Виступи учасників секції
Здоров'яформуюча освіта: сутність, проблеми реалізації

Акімова Любов Олександрівна, завідувач кафедри безпеки життєдіяльності та методики навчання безпеки життєдіяльності Федерального державного бюджетного освітнього закладу вищої професійної освіти «Оренбурзький державний педагогічний університет» (Росія), кандидат педагогічних наук, доцент
Риндак Валентина Григорівна, завідувач кафедри загальної педагогіки Федерального державного бюджетного освітнього закладу вищої професійної освіти «Оренбурзький державний педагогічний університет» (Росія), кандидат педагогічних наук, професор
Вимоги до організації гігієнічного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі

Курапова Олена Михайлівна, лікар вищої категорії КСПУ «Донецький обласний центр здоров’я»
Управлінські аспекти реалізації оздоровчої функції освіти в умовах дошкільного закладу
Супенко Людмила Захарівна, завідувач комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 19 «Вишеньки» Кіровської міської ради Донецької області
Формування у дошкільників основ компетентного ставлення до власного здоров’я: управлінський аспект

Крутій Ірина Михайлівна, завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального типу № 1 «Веснянка» Шахтарської міської ради Донецької області
Ревва Світлана Миколаївна, методист дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального типу № 1 «Веснянка» Шахтарської міської ради Донецької області
Дмитренко Галина Миколаївна, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального типу № 1 «Веснянка» Шахтарської міської ради Донецької області
Формування здорового способу життя школярів як пріоритетний напрям управлінської діяльності

Пасечнікова Лариса Павлівна, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент
Управлінський супровід здоров’язбережувального середовища навчального закладу: аспект планування з основних напрямків діяльності

Сафронова Олена Шамілівна, методист відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Управлінський супровід здоров’язбереження і здоров’яформування в Донецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 12. З досвіду роботи

Галушко Світлана Сергіївна, учитель біології, заступник директора з виховної роботи Донецької загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 12 Донецької міської ради Донецької області
Здоров’язберігаючі технології в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи

Тісленко Катерина Юріївна, учитель світової літератури та англійської мови Амвросіївської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 5 Амвросіївської районної ради Донецької області
Формування здорового способу життя як одне з найважливіших завдань освіти

Петрик Наталія Павлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Селидівської загальноосвітньої гімназії Селидівської міської ради Донецької області
Виховання здорового способу життя учнів школи

Парафейник Наталія Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Амвросіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Амвросіївської районної ради Донецької області
Управлінський супровід реалізації інноваційної програми «Я і моє здоров’я» в навчальному закладі

Полятикіна Галина Олексіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Гірницької ЗОШ І-ІІ ступенів № 18 Селидівської міської ради Донецької області
Здоров’я дитини – найцінніший скарб

Серафимова Тетяна Іванівна, директор Амвросіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Амвросіївської районної ради Донецької області
Управлінський супровід сільської школи сприяння здоров’ю

Симонова Світлана Іванівна, директор Нетайлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Ясинуватської районної ради Донецької області
Формування здоров’язбережувальної компетентності дитини в рамках навчально-виховного процесу в Донецькому НВК № 16

Новікова Ірина Борисівна, директор Донецького НВК № 16 Донецької міської ради Донецької області
Хафізова Олена Іванівна, практичний психолог Донецького НВК № 16 Донецької міської ради Донецької області
Причини та шляхи оновлення системи роботи школи сприяння здоров'ю

Новікова Вікторія Леонідівна, заступник директора з виховної роботи Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 57 Макіївської міської ради Донецької області
Управлінські підходи забезпечення здоров’язберігаючого навчально-виховного процесу

Сендецька Олена Вікторівна, старший учитель Горлівської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів № 9 Донецької обласної ради
Ізотова Лариса Миколаївна, вихователь-методист Горлівської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів № 9 Донецької обласної ради
Формування основ здорового способу життя засобами позашкільної освіти
Родіна Людмила Михайлівна, методист зі здорового способу життя, керівник клубу «Юні друзі природи» Центру дитячої та юнацької творчості Ленінської районної у м.Донецьку ради
Здорові діти – перспектива майбутнього

Ніколайченко Олена Анатоліївна, методист комунальної установи «Районний методичний кабінет Новоазовської районної ради Донецької області»
Якість педагогічного контролю за психофункціональним станом учнів як ключова складова здоров'язбережувальної компетентності педагогів

Макущенко Ігор Володимирович, завідувач науково-методичним центром розвитку педагогічної творчості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Організація фізкультурно-оздоровчих заходів як засіб підготовки майбутнього вчителя фізичної культури

Анненков Володимир Миколайович, завідувач кафедри корекційної педагогіки, спеціальної психології та здоров'яформуючої освіти Волгоградської державної академії післядипломної освіти (Росія), кандидат педагогічних наук, доцент
Бережна Лариса Іванівна, доцент кафедри технологічної освіти та фізичної культури Волгоградського державного соціально-педагогічного університету (Росія), кандидат педагогічних наук
Діканова Олена Геннадіївна, доцент кафедри технологічної освіти та фізичної культури Волгоградського державного соціально-педагогічного університету (Росія), кандидат педагогічних наук

ІІІ. Підбиття підсумків. Вироблення методичних рекомендацій

Комментариев нет:

Отправить комментарий