СЕКЦІЯ 2. НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ – ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю

Керівник
    Романенко Ю.А., професор кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання, доктор педагогічних наук, професор
Секретар
    Поуль В.С., завідувач відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

І. Вступне слово
Ознайомлення з темою, метою та планом роботи секції
Романенко Юлія Анатоліївна, професор кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання, доктор педагогічних наук, професор

ІІ. Виступи учасників секції
Науково-методичний супровід розвитку мережі шкіл сприяння здоров’ю: проблемні питання
Поуль Валентина Станіславівна, завідувач відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Науково-методичний супровід експериментальної роботи зі створення здоров’язбережувального освітнього простору школи
Ночовка Валентина Іванівна, директор Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з профільним навчанням Артемівської міської ради Донецької області
Головко Вікторія Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з профільним навчанням Артемівської міської ради Донецької області
Науково-методичний супровід здоров’язбережувальної діяльності педагогів Кіровоградської області
Міцай Юлія Віталіївна, завідувач науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»
Роль методичної служби щодо підготовки вчителя до використання здоров’язбережувальних технологій
Тюрікова Ольга Дмитрівна, завідувач центру координації роботи методичних служб Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Аспекти методичного супроводу діяльності навчальних закладів – Шкіл сприяння здоров’ю
Денисенко Ганна Миколаївна, методист з навчальних дисциплін міського методичного кабінету відділу освіти Харцизької міської ради Донецької області
Освітнє середовище як визначальний чинник формування здорового способу життя
Бондаренко Ірина Леонідівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Зугреського навчально-виховного комплексу № 3 «Різнопрофільний ліцей-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Харцизької міської ради Донецької області
Оздоровче навчання – складова полікультури
Мухін Віталій Миколайович, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент
Мухін Ігор Віталійович, професор кафедри пропедевтичної та внутрішньої медицини Донецького національного медичного університету імені М. Горького, доктор медичних наук, професор
Створення системи еколого-валеологічного навчання та виховання учнів в умовах великого промислового міста
Хмеленко Людмила Вікторівна, директор комунального закладу освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 142 еколого-економічного профілю» Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області
Система роботи щодо організації здорового способу життя в умовах інтернатного закладу
Шабріна Ірина Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Донецької загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 8 Управління освіти Донецької міської ради Донецької області
Гармонізуюча освіта як одна із здоров'язбережувальних технологій у школі
Макарова Наталя Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель інформатики Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 94 Донецької міської ради Донецької області
Робота навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю як шлях до формування здорового способу життя
Дуванова Ольга Сергіївна, учитель біології Ясинуватської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 2 Ясинуватської міської ради Донецької області
Створення освітнього середовища як шлях збереження і зміцнення здоров’я молодших школярів
Захарова Олександра Леонідівна, учитель початкових класів навчально-виховного комплексу «Корн» Донецької міської ради Донецької області
Здоров’я – найбільше багатство
Стефанешина Ольга Миколаївна, заступник директора з виховної роботи, учитель хімії, біології, основ здоров’я Успенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Амвросіївської районної ради Донецької області
Найцінніший скарб людини – здоров’я
Януш Наталя Леонідівна, учитель фізики, трудового навчання, художньої культури Успенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Амвросіївської районної ради Донецької області
Основні напрямки діяльності вчителів щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках англійської мови
Каліта Вікторія Володимирівна, методист міського методичного кабінету відділу освіти Харцизької міської ради Донецької області
Артюх Ірина Володимирівна, учитель англійської мови Харцизької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Харцизької міської ради Донецької області
Вивчення вікової динаміки фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів м. Волгограда
Анненков Володимир Миколайович, завідувач кафедри корекційної педагогіки, спеціальної психології й здоров’яформуючої освіти ДАОЗ ДПО Волгоградської державної академії післядипломної освіти (Росія), кандидат педагогічних наук, доцент
Борцова Анна Миколаївна, доцент кафедри технологічної освіти й фізичної культури ФДБОЗ ВПО «Волгоградський державний соціально-педагогічний університет» у м. Михайлівка Волгоградської області (Росія), кандидат педагогічних наук
Диканова Олена Геннадіївна, доцент кафедри технологічної освіти й фізичної культури ФДБОЗ ВПО «Волгоградський державний соціально-педагогічний університет» у м. Михайлівка Волгоградської області (Росія), кандидат педагогічних наук
Здоров'язбережувальний аспект уроку фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах
Мельничук Юрій Вікторович, завідувач відділу фізичної культури та спортивно-масової роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Хрип Костянтин Вікторович, методист відділу фізичної культури та спортивно-масової роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Формування здорового способу життя у початковій школі на уроках української мови у третьому класі
Головіна Наталія Валеріївна, учитель початкових класів Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 76
Оздоровимо родину: батька, матір – і дитину
Медяник Ольга Андріївна, вихователь-методист комунального дошкільного навчального закладу № 25 «Чайка» Харцизької міської ради Донецької області
Вєтєр Людмила Миколаївна, вихователь комунального дошкільного навчального закладу № 25 «Чайка» Харцизької міської ради Донецької області
Єлітенко Наталія Володимирівна, вихователь комунального дошкільного навчального закладу № 25 «Чайка» Харцизької міської ради Донецької області
Профілактика адиктивної поведінки у підлітків як основа формування здорового способу життя
Іванченкова Світлана Володимирівна, практичний психолог Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 64 Донецької міської ради Донецької області

ІІІ. Підбиття підсумків. Вироблення методичних рекомендацій

Комментариев нет:

Отправить комментарий